, , ,

Pääsiäisviikon hulinoita! (Terhi)

sunnuntai 27. maaliskuuta 2016

Huh mikä viikko!

Tällä kertaa en aio kirjoitella mistään sen kummallisemmasta.. Lähinnä siis postausta kuulumisista :)
Lähdetään nyt liikkeelle tuosta mun dieetistä :) Nyt treenien saralla mennään tosiaan 3-4 treenillä viikkotasolla ja kalorit pyörii siellä 1700-2200 välillä. En siis vielä ole hypännyt tarkkaan punnitsemiseen ja en todennkäisesti hyppääkään, PAITSI jos tehdään yksi yhteistyöjuttu, jonka myötä joudun siirtymään ruokavaliolle. Katsotaan... ;) Palaan siihen, kun tiedän enemmän!

Tosiaan dieetti on kuitenkin mennyt oikein hyvin. Paino ei itseasiassa ole muuttunut vielä mihinkään (heittelee niin paljon), mutta senttejä on lähtenyt kauttaaltaan sellainen 1-2cm nyt :) Huomaan peilistä itsekin kiristymisen! Aika jees olla pitkästä aikaan innostunut kiristelemään! Tästä kyllä isoin kiitos Sannalla ja Maijalle! Kyllähän mä tiedän miten asiat tehdään ja mitä pitäisi tehdä, mutta jos ei löydä sellaista määränpäätä ja riittävää motivaatiota (oon kuitenkin niin sujut nykyisen itseni kanssa), niin on todella vaikea edetä määrätietoisesti. Nää kaksi likkaa, jotka on itseasiassa molemmat mun vanhoja asiakkaita vaan tartuttaa muhun sen heidän innokkuutensa! :D Mä voisin jopa joskus kertoa miten tosiaan mun asiakkaista tuli mulle todella hyviä sydänystäviä <3
Viikolla käyty treenailemassa sekä salilla, että kotona :)

Tuli tuossa käytyä mökilläkin tällä viikolla pitkästä aikaa :) Mun isä siellä häärää ja tekee omin käsin tätä meidän uutta mökkiä! Arvostan kyllä! Jokusen vuoden se on tota meidän mökkiä jo rakennellutkin, mutta hyvin se etenee :)

Kuva ei kyllä päästä mökkiä oikeuksiinsa :D Kesällä sitten!
Poikakin pääsi ajelemaan jäälle!
Töissä tuli tosiaan oltua koko alkuviikko torstaihin asti ihan normaalisti. Pitkää päivää ja isoja tapaamisia taas vaihteeksi, mikä on kyllä kieltämättä aika jees! Nykyään tulee tavattua sellaisia ihmisiä, joita olen itse pari vuotta sitten ihaillut ja nyt mä teen niiden kanssa yhteistyötä/tapaan heitä! :) kerron näistäkin kun sopiva hetki ja saan luvan.

Aina tosin ei kaikki mene ihan nappiin...

Kävin tällä viikolla kerran myös Hämeenlinnassa reissussa. Se ei mennyt kyllä ihan putkeen tai no meni lopulta, mutta kerron ihan alusta ;D

Llähdin aamulla reissuun ja oli hieman kiire. Huomasin auton tankin olevan melko tyhjä, mutta oli siellä sen verran bensaa, että ihan huoletta pääsin Hämeenlinnaan asti ajamaan :)

Tapaaminen meni oikein kivasti ja lähdin siitä sitten ajelemaan takaisin Tampereelle. Tässä kohtaa meni pieleen.. Tankki tosiaan huusi tyhjää ja olin unohtant koko asian. Puhelin soi koko ajan ja tuli sitten juteltua puhelimessa koko matka takaisin Tampereelle. En siinä höpötellessä kiinnittänyt auton infotauluun mitään huomiota, vaan ajelin kotia kohti tyytyväisenä ja tankki tosiaan aivan tyhjänä. Autohan ei mulle mitään viitteitä antanut siitä, että tankki olisi tyhjä, joten en senkään vuoksi tajunnut. Pääsin kyllä Lempäälään asti, missä nykyään asustellaan. Nousin motarin Sääkjärven rampista ylös ja se oli siinä. Auto sammui kuin seinään suoraan risteysalueelle ja vain 2km päässä kodista! :D Voin kertoa, että ihmiset eivät olleet kovin hyvillään kun mun auto oli siinä keskellä ramppia pysähtyneenä. Sihen samaan risteykseen kytkeytyy neljä eri motarin ramppia. Mun auto sitten siinä nätisti keskellä tien tukkona. Voi jumalauta sanon minä! Eipä ole koskaan hävettänyt niin paljon! :D Porukka tööttäili, mutta onneksi lopulta joku kiva mies pysähtyi siihen ja kysyi tarvitsenko apua. Kerroin nolona, että bensa loppui ja mies alkoi nauramaan :D Jeesasi onneksi mua siirtämään auton tien sivuun siihen keskelle siltaa (edelleen se oli tientukkona, mutta ei enään niin paljon). Kaveri sitten sanoi mulle vielä, että laitapa se kolmio vielä varuiksi. Minä siinä sitten aloin etsimään kolmiota ja eihän mulla sellaistakaan ollut autossa. :D Voihan nyt helvetti... No kaveri otti kyytiin ja vei mut kotiin ihan parin kilometrin päähän. Tilasin taksin ja otin kanisterin mukaan. Taksi tuli ja sanoi, että ei hätää olen jo toinen henkilö tänään vastaavassa tilanteessa. Mentiin huoltsikalle, täytin kanisterit, kävin tankkaamassa auton ja ajoin nolona kotiin! :D Kyllä mun oli naurettava itselleni! Mun mies on aina kuittaillut mulle siitä, että jätän liian usein tankkaamisen viime tippaan! Nyt se sitten kostautui!

Mikä tässä meni sitten hyvin? Mähän jaoin tän mun kömmähdyksen mun facebook-seinälle ja tää kyseinen kaveri, jota olin käynyt tapaamassa oli nähnyt sen mun päivityksen. Perässä tuli seuraava sähköposti:

"Kyllä meidän on pakko diiliin päästä - jo ihan tuen vuoksi, kun sä tuut viimeisillä bensoilla mua tapaamaan :D :D "






Joten ei se reissu ihan persuksilleen mennyt sitten kuitenkaan... Jotain hyvää tuostakin kömmähdyksestä ;D

Mitä muuta viikkoon?

Tuli eilen pidettyä perhepäivä eli käytiin ensin leffassa katsomassa Batman vs. Superman, jonka jälkeen mentiin Crazy golffaan ja siitä vielä sitten syömään American Dineriin <3 Oli oikein ihanaa ja masukin oli täynnä kaikesta popparista ja raflaruoasta :D





Mies on jo ihan fiilareissa laittanut autoa kesäkuntoon, vaikka lumetkin on vielä maassa! Se oli jo pari viikkoa sitten ajelemessa ja tänään taas uudestaan! :D En ihmettelisi jos menisi jo katto alhaalla! Miehet ja autot --> jotain mitä en voi ymmärtää! <3 Mua ei siis mua haittaa autoharrastelut, mutta mun mielestä on hyvällä tavalla huvittavaa kuinka voi noin innokkaasti hinkata autoaan. Mä voin rehellisesti myöntää, että mä en kyllä yhtään hoida mun autoa. Se on kuin kaatopaikka! :D Siis todella epäsiisti, kunnes välillä sen siivoan ja se on taas siisti pienen hetken. Siinä pitäisi kyllä sparrata. Mies ei tykkää siitä, kun en kohtele autoa hyvin ja jokunen riitakin pitänyt aiheesta joskus ottaa.. :D



Mutta siis sellaista.. Paljon muutakin tapahtunut ja tullut häärättyä.. Tällä kertaa nyt vain tämmönen tiivistelmä :) Tajusin juuri, että mun pitäisi ehdottomasti kirjoittaa tyyliin 2-3 kertaa viikossa, koska muuten tulee sellainen fiilis, että ei oikein tiedä mistä lähtisi edes kirjoittamaan kun on niin monta aihetta josta voisi höpötellä :) Täten lisätään kirjoituskertoja! :)


Tää oli muuten ihan kunkkujuttu! Opin miten mango leikataan niin että palat syödään tuosta kuoresta suoraan! <3

-Terhi-

0 kommenttia

Saatat pitää myös näistä

TILAA UUTISKIRJE

Ja saat sähköpostitse tiedon jokaisesta uudesta postauksesta.

Suosituimmat tekstit